viernes, 25 de mayo de 2012

Marató per la Pobresa de Tv3 #sobrencadires

Aquest any la Marató de Tv3 va dedicada a la pobresa.
Segons un estudi fet per aquesta televisió, a Catalunya una de cada cinc persones estem en risc de quedar en fora de joc.
(sense casa, sense feina, sense menjar)
La solució? Fer una Marató. Un moment que aplaudeixo! 
Senyors de Tv3, no tinc paraules per descriure l'indignació que sento envers a vosaltres. És vergonyós que ens volgueu fer empassar aquesta burrada!
La pobresa de Catalunya no es resoldrà invertint diners en una Marató contra la pobresa! (ni la de Catalunya ni la d'Espanya ni la del món)

Per no parlar de les entitats que patrocinen aquesta Marató (La Caixa, Abertis...) És vergonyós!

Tots els anys que TV3 ha fet Martons he col.laborat i he estat sempre orgullosa del funcionament.
Sempre s'han tractat malalties realment importants. 
Jo també al llarg de la meva vida profesional he treballat amb diverses ONG's i m'en sento molt orgullosa.
Em defineixo com una persona humil, generosa i solidaria.

Fa dos anys vaig presentar una proposta per una possible Marató de TV3 per als trastorns d'ansietat, en la que hi vaig presentar dues peticions i en vaig crear un grup a facebook que va arribar casi als 2,000 membres.

L'ansietat i la depresió són la primera causa de baixa laboral a Catalunya.
Els vostres motius tindrieu per no agafar aquest cas per fer una Marató.
Ara, fer una Marató per la pobresa i pendre'ns per inútils, si, oi?

Doncs l'spot original de la Marató contra la pobresa és aquest:


Bé, doncs fa tan sols un parell de dies uns nois de Sabadell van fer un altre video que val molt la pena, per donar una bona lliçó a la Marató de TV3 i a tota aquesta colla que els patrocina:


Les visites per minut son brutals i realment reflecteix el que penso jo i molts catalans.
A twitter l'etiqueta #sobrencadires ja s'ha convertit en un moviment d'indignació i reclam.


En aquest video explica molt bé com ens sentim molts catalans amb aquesta Marató que faràn aquest diumenge a TV3.


Els Catalans som solidaris, però no imbècils.

 

4 comentarios:

  1. Molt ben dit i molt ben escrit!!! I tant que sobren cadires!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. sobren cadires i cinisme.
      Gracies per llegir el post i per comentar :)

      Eliminar
  2. Una cerilla en la oscuridad que a penas logra hacernos ansiar mas si cabe la luz, efimera... cruel reflejo lejano de una supuesta realidad.

    Genial,

    saludos almendrados ;)

    ResponderEliminar
  3. A vegades, les coses es fan per un motiu lloable però amb una mala execució, com aquest sembla ser el cas. Sembla ser que no et va agradar, personalment la vaig veure un xic rara i no em van quedar clars on anaven a parar els calers.

    Però, la grandessa de la marató no és l'execució, si no el motiu i el mes important la solidaritat.

    ResponderEliminar